viernes, 2 de agosto de 2013

Fanzine Shinsedai! FanArts :3


Fanzine Shinsedai






Hola a tots ^ ^ com ja vaig dir anteriorment estic participant en un fanzine anomenat Shinsedai, on sortiran els meus dos manga a part de les històries de les meves companyes.

Aquest és el blog:
http://shinsedai.blogspot.com.es/

També tenim pàgina de Facebook ^^


Si teniu ganes de fer un fanart dels meus personatges envieu a aquesta adreça: castalia18@gmail.com

..............................................................................................................................................................

Hola a todos ^^ como ya dije anteriormente estoy participando en un fancine llamado Shinsedai, donde saldrán mis dos manga aparte de las historias de mis compañeras.

Este es el blog :
http://shinsedai.blogspot.com.es/
También tenemos página de facebook ^^

Si tenéis ganas de hacer un fanart de mis personajes enviadlo a esta dirección: castalia18@gmail.com


................................................................................................................................................................

Hello everyone ^ ^  I'm participating in a fanzine called Shinsedai, where will my two manga stories besides my teammates.

This is the blog:
http://shinsedai.blogspot.com.es/

We also have facebook page ^^


If you have wanted to do a fanart of my characters send it to this address: castalia18@gmail.com

Ens veiem al saló del manga de Barcelona/ Nos vemos en el salón del manga de Barcelona/ See you at the Barcelona lounge manga. :3



No hay comentarios:

Publicar un comentario