miércoles, 13 de noviembre de 2013

Tornada del saló del manga i de Barcelona!!! ^^


Hola a tots, després de dues setmanes fora ja torno a ser aquí. Els quatre dies del saló del manga van anar estupendament, el nostre stand shinsedai va estar bastant concorregut, moltes gràcies a tots els que ens van venir a comprar el nostre fanzine. 

( al final no ens vem fer fotos de totes les del grup ni de l'stand xD )

Pels que no van poder anar al saló del manga la nostre organitzadora posarà el fanzine per vendre a internet mitjançant correu postal, així que el podreu aconseguir.


(aquí surto jo, a l'esquerra, amb el nostre fanzine Shinsedai)

En aquesta ocasió, amb la presentació del nou pokémon X i Y hi havien molts esdeveniments relacionats. El creador dels jocs de pokémon va venir a presentar els nous jocs, li van poder fer varies preguntes sobre pokémon.

A l'stand Nintendo hi havien moltes novetats de jocs que sortiran d'aquí poc i també es podien provar, entre ells els nous pokémon X i Y, animal crossing new leaf, nous jocs de Mario per wii i wii U entre d'altres.




Les novetats de manga d'aquest any conten amb la nova obra de Kaoru Mori Bride story ( la creadora d'Emma i Shirley), la nova reedició de sailor moon, Magi, Toriko entre d'altres.

M'ho vaig passar molt bé amb els diferents stands on s'hi feien tallers, com el de kimonos, hi havia una bona cua però al final va tocar el meu torn.









També hi havia un taller d'amigurumis i el del manga de la Joso.

La secció de gastronomia japonesa estava molt bé, hi havia molta varietat de menjar com 
o-bentos i mochi, jo em vaig agafar un ramen picant i buuff com picava. XD

També hi havia molts cosplayers de Ataque de los titanes, però uns que em van agradar molt van ser els que anaven de cavallers del zodíac.






( la foto amb els de Saint Seiya meva i de l'organitzadora del fanzine Shinsedai)

A la zona de fanzines vaig trobar-me amb uns amics que tinc de la web amilova, ens vam fer una mà de riures els quatre dies.





Apart de vendre fanzines, com si no hi hagués un demà, m'ho vaig passar molt bé amb les companyes i els demés fanziners.




Espero que us hagi agradat la meva experiència i fins aviat. ^^

Salutacions. :P


No hay comentarios:

Publicar un comentario