lunes, 9 de diciembre de 2013

"Detallets d'història" Mini sèries d'època que no us podeu perdre!! ^^ PART 1

Hola a tots ^^ , avui us parlaré sobre algunes de les mini sèries que m'han agradat moltíssim fins ara i que segur que a vosaltres també us encantaran.


Apart de explicar-vos informació sobre l'època victoriana i la de la Regència, també escriuré entrades sobre llibres o sèries que us recomano, ja que a mi m'han semblat meravelloses i estic segura que a vosaltres també us poden agradar.



Mini sèries:


Emma de Jane Austen



Emma Woodhouse es una jove intel·ligent, rica i bonica. A l'edat de 21 anys viu amb el seu pare i mai es vol casar, encara que això no impedeix que vulgui emparellar a tota la gent que l'envolta. 


Emma es una mini sèrie de 4 capítols de la BBC i es la primera que vaig veure quan em vaig començar a aficionar a veure sèries d'època. La vaig trobar la mar de divertida i amb un gran final. 

Les obres de Jane Austen m'encanten des de que vaig veure la pel·lícula d'Orgull i Perjudici, Emma es una d'elles i un clàssic que no us podeu perdre.



Lost in Austen




Amanda, una fan de les obres de Jane Austen, viu a Londres amb el seu xicot Michael, fins que descobreix que es pot intercanviar  amb Elizabeth Bennett la protagonista del seu llibre preferit, Orgull i perjudici. Amanda tindrà que moure’s per la societat de principis del segle XIX intentant seguir el llibre i esperant veure a Mr. Darcy.

Aquesta sèrie em va fer riure molt amb les diferents situacions còmiques que hi apareixen, si que es veritat que no segueixen gaire el llibre però a mi, personalment, em va agradar molt. El final d'aquesta mini sèrie, encara que un pèl curt, el vaig trobar la mar de romàntic i es una sèrie que he vist moltes vegades.


Lost in Austen es una mini sèrie de 4 capítol de la BBC.

Les dos obres tenen un excel·lent vestuari i escenografia, animeu-vos a veure-les!! ^^

Espero que us hagi agradat el detallet d'història d'avui amb aquestes mini sèries i ens veiem en el pròxim detallet d'història.

Fins aviat!! :D

No hay comentarios:

Publicar un comentario