domingo, 6 de julio de 2014

Il·lustracions noves del manga Akuun! :3

Hola a tots, avui us porto nous dibuixos dels protagonistes d'Akuun que vaig fer fa uns dies, el més petit va ser improvitzat allà al Saló del Manga passat i el segon el vaig acabar no fa gaire. D'aquí poquet també començaré a penjat cosetes del nou manga Ruth Blydon, que ja tinc preparades varies coses.


El primer la Victòria reclama com a seu el Harland, tots dos amb un aire bastant festiu. M'agraden moltíssim els colors resultants de fer servir retoladors i seguiré provant combinacions en diferents degradats.



El segon va ser un dibuix ràpid del Harland assegut a terra i amb voli Bic. En els nous dibuixos del Harland no hi apareix tan musculós xD aquí va ser un afegitó que segurament no repetiré en aquest personatge xD


Seguiu a l'espectativa de nous dibuixos que cauran molt aviat i de seguir les meves entrades històriques en el racó "Detallets d'història". Espero que us hagi agradat i fins a la propera!

Salutacions. ^^

No hay comentarios:

Publicar un comentario