miércoles, 2 de octubre de 2013

Pròximes actualitzacions dels mangues!!! ^^

Hola a tots, últimament he estat enfeinada amb el fanzine pel Saló del Manga de Barcelona i ara que ja està casi tot preparat ja podré reprendre altre cop els mangues


En tot aquest temps que he estat fent el fanzine he evolucionat molt d'estil i he millorat els acabats, si us està agradant la secció "Detallets d'història" que publico cada Diumenge no us podeu perdre les històries ambientades en aquesta meravellosa època, l'època victoriana.
Estaré venent juntament amb les meves altres històries i las de les meves companyes al Saló del Manga de Barcelona, del 31 d'Octubre fins al 3 de Novembre.

També estic de canvis al bloc, ara hi ha més accessibilitat per seguir-me en les diferents xarxes socials i per rebre les novetats al correu. L'aparença aquesta vegada es antic combinat amb la nova capçalera que estic fent per acabar, completament, l'aparença del bloc.

Espero que us segueixin agradant les meves seccions i els meus treballs. 

Fins aviat. ^^

No hay comentarios:

Publicar un comentario