jueves, 24 de abril de 2014

Més fanarts i dibuixos dels meus nous manga ^^

Hola a tots, en aquesta nova entrada porto nous dibuixos sobre dos de les meves obres. El primer es un dibuix que vaig fer per l'aniversari d'un amic.

Li vaig fer un fanart de Dragon Ball conjuntament amb un de Sailor moon, aquest es el resultat fent servir la meva tècnica preferida, en aquests moments els retoladors.


El segon el vaig fer durant la Japan Week que va tenir lloc no fa gaire. Mentre estàvem a l'stand vaig fer un dibuix de la segona història que anirà conjuntament amb la de Ruth Blydon, es titula Pirata y caballero encara que es un títol provisional.

Seguiré penjant més dibuixos que vagi fent i les pàgines que ja estan casi apunt. Ens veiem a la pròxima entrada. :P

Salutacions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario