viernes, 29 de agosto de 2014

Dibuixos més macabres que d'altres i un pel bloc d'un amic :3

Hola a tots, avui us porto unes il·lustracions que he fet per provar nous estils, ja que a mi em sol agradar bastant fer shojo manga xD així que vaig decidir provar a veure com em quedaria fer un estil més macabre.

El meu intent de dibuix macabre i tètric al final em va sortir alegre ¬ ¬ jajajaja però ja m'hi tornaré a posar, el primer intent encara es poc tètric.


Al seu costat una prova de fer un personatge de la Regència per provar vestuari. Com veieu te poc de macabre xD.

El segon dibuix esta relacionat per les ex novies i me'l va demanar un amic pel seu bloc que va del tema.


podeu visitar el seu bloc a través d'aquest enllaç.

La següent entrada de "Detallets d'història" serà sobre autors de manga d'època que m'encanten i que recomano ferventment.

Salutacions a tots. :3

No hay comentarios:

Publicar un comentario