lunes, 18 de agosto de 2014

La meva proposta per els 20 anys de Sailor Moon!!

Hola a tots, com ja vaig comentar en una entrada anterior se celebrarà una exposició a Zaragoza per els 20 anys de la creació de Sailor Moon i que degut a això il·lustradors de tot el món podran fer la seva aportació.

Així que jo ja he fet la meva aportació i he dibuixat una Super Sailor Moon per l'ocasió, es en la versió del Sant Grial on li sortia un degradat molt bonic a la faldilla i a la part de dalt del vestit de marinera.

Aquí esta la meva proposta per l'exposició dels 20 anys de Sailor Moon.




Si teniu l'oportunitat de participar-hi no ho dubteu, segur que les Jornaicas de Zaragoza dedicaran una molt bona exposició a Sailor Moon.

Ens veiem a la següent entrada del bloc amb més obres meves o "Detallets d'història" que em tocarà parlar de les obres manga d'època.

Fins aviat :P

No hay comentarios:

Publicar un comentario